Malezya 23.068
Kedah 1.384
Casa del Mar Langkawi
Giriş
Çıkış
HotelsCombined ile Diğer Siteleri Karşılaştırın |
Haritayı Göster
Dünya Seyahat Ödülleri - 2018 Yılı Kazananı

Milyonlarca konuk en iyi otel fırsatlarını bulmak için bize güveniyor

Casa del Mar Langkawi Tatil Köyü

Jalan Pantai Cenang Jalan Pantai Cenang, Langkawi Adası 07000, Malezya Haritayı Göster | Resmi Site

Harita
9.3
Mükemmel 134 yorumdan
Seyahat tarihlerinizi seçin
Giriş
Giriş
Çıkış
Çıkış
Odalar ve konuklar
En İyi Fiyat Garantisi
Size en ucuz fiyatı bulmak için en iyi seyahat sitelerini arıyoruz

...ve daha fazlası!

Casa del Mar Langkawi hakkında

TripAdvisor Travelers' Choice 2011-2014 Ödülünün sahibi olan Casa del Mar Langkawi, Pantai Cenang Beach bölgesinden 10 dakikalık bir yürüyüş mesafesinde yer almakta olup jakuzi, açık havuz ve özel plaj fırsatı da sunmaktadır. Klimalı, 5 yıldızlı odalar ve şık bir restoran sağlamaktadır.

Tüm rahat odalar deniz manzaralı olup her biri buzdolabı, mini bar ve oda içi kasa imkanları ile birlikte sunulmaktadır. Ücretsiz kahve ve çay bulunduran odalar, aynı zamanda misafirlere odalarının rahatlığında taze bir kahve hazırlamanın kolaylığını da sağlamaktadır.

Zarif restoran, tesisten uzakta kalmayı istemeyen konuklar için uluslararası mutfağından geniş bir seçki sunarak ideal bir yemek seçeneği oluşturmaktadır. Kahvaltı için hangi restorana gideceğinizden emin değilseniz odaya kahvaltınızı isteyebilir ve tadını çıkarabilirsiniz. Konuklar, La Sal's tesisinde kokteyllerinin keyfini çıkarabilirler.

Misafirler, kırsal rahatlatıcı yürüyüşlerin keyfini çıkarabilir ya da bölgeyi keşfetmek adına tatil köyünün motosiklet ve bisiklet kiralama hizmetinden faydalanabilirler. Personel, Pantai Cenang şehrinde gezip görülecek yerler hakkında önerilerde bulunmaktan ve tur organizasyonlarınızda yardımcı olmaktan mutluluk duymaktadırlar.

Mükemmel 9.3
134 konuk yorumu

Otel Özellikleri

İnternet

Ücretsiz WiFi, İnternet, Tüm alanlarda Wi-Fi erişimi

Aktiviteler

Spor salonu, Bisiklet kiralama, Balık Avı, Şnorkel, Masaj, Kütüphane, Masa üstü oyunları/yapbozlar, Çocuklar için kitaplar, DVD'ler, müzik, Canoe sporu, Bisiklete binme, Dalış, Ata binme

Hizmetler

Bebek veya çocuk bakımı, Araç kiralama, Kişisel hizmet, Çamaşırhane, Anahtar erişimi, Günlük oda hizmetleri, Özel diyet menüleri (talep üzerine), Tur danışma, Uyandırma servisi, Bilet hizmeti, Spa, Düğün organizasyonu hizmeti, Yerinde döviz alım satım, Toplantı/Resmi Yemek, Havalimanı servisi

Uygulamalar

Evcil hayvan kabul edilmez

Genel

Artırılmış erişilebilirlik, Bebek yatağı, Çamaşır yıkama tesisleri, Oda servisi, Açık havuz, Sigara içilmez, Restoran, Bar/Lounge, Saç kurutma makinesi, Kablo veya Uydu TV, Klimalı, 24 saat resepsiyon, Özel Sigara İçilir Alan, Depo, Teras/Veranda, Yatak Örtüsü, Havlu, Mangal, Sadece yetişkinler, Minibar, Ütü ve ütü masası, Adaptör, Ek tuvalet, Balkon, Küvet, Vücut sabunu, Şişe su, Odada kahvaltı, Elbise askılığı, Kahve makinesi, Saç kremi, Çalışma masası, Yemek alanı, Yemek masası, Giysi kurutma askısı, DVD oynatıcı, Elektrikli su ısıtıcı, Birimin tamamı zemin katta, Vantilatör, Kuş tüyü yastık, Düz ekran TV, Katlanır yatak, Ücretsiz tuvalet malzemeleri, Meyveler, iPhone şarj istasyonu, Çocuk menüsü, Sineklik, Gazeteler, Tüysüz yastık, Dış mekan mobilyası, Pantolon presi, Havuz havluları, Havuz manzaralı, Özel banyo, Radyo, Emanet kasası, Deniz manzarası, Oturma alanı, Şampuan, Ortak lobi/TV alanı, Duş, Duş bonesi, Terlik, Duman alarmı, Atıştırmalık büfesi, Yatak yanında priz, Çekyat, Çekyat, Ses geçirmez odalar, Sokakta park yeri, Çay/kahve makinesi, Telefon, Tuvalet, Tuvalet kağıdı, Diş fırçası, Çöp kutusu, Televizyon, Üst katlara merdivenle erişilebilir, Duş kabini, Gardırop veya dolap, Şarap kadehleri, Ütüleme servisi, Paketlenmiş öğle yemeği, Bornoz, Bahçe, Spa ve sağlık merkezi, Cafe, Kasa, Ücretsiz otopark, Jakuzi, Buzdolabı, Özel plaj

Giriş

Giriş: 03:00 ÖS

Çıkış

12:00 ÖS öncesi

Casa del Mar Langkawi yorumları

Casa del Mar Langkawi
9.3
Mükemmel
134 yorumdan

Değerlendirme özeti

  • Temizlik 9.4
  • Konfor 9.5
  • Konum 9.7
  • Servisler 9.2
  • Çalışanlar 9.6
  • Fiyat-kalite dengesi 8.3